rafaelova skolaMarina je dvanáctiletá dívka, která žije jen s otcem a prarodiči, protože maminka před časem záhadně zmizela. Přála si však, aby její dcera chodila do Rafaelovy školy. Ještě před přijímacími zkouškami začíná mít Marina velké problémy se zády a s ušima. Na lopatkách se jí tvoří bolestivé výrůstky, jako by jí rostla křídla, a uši se jí směšně protahují a špičatí. Až po vstupu do zvláštní a jedinečné Rafaelovy školy zjišťuje Marina, že není obyčejnou lidskou bytostí…

ImageMohlo by se zdát, že kniha Proč kouzelník nečaruje je jen další z nepřeberné řady fantasy knížek o čarodějích a dracích, elfech, udatných bojovnících a trpaslících. Ale i když má v názvu kouzelníka a čarování, není tomu tak. Příběh se neodehrává ve vybájeném světě, ale v Británii pět set let po začátku našeho letopočtu. A kouzelníkem v tomto příběhu není nikdo menší než legendární Merlin, kterého známe z příběhů o králi Artušovi.

Fantasy pro děti – nové knihy

Bubáci. Malý přírodopis duchů, přízraků a strašidel Krátkého a Váši

Dočkali jsme se a podruhé vycházejí Bubáci aneb Malý přírodopis duchů, přízraků a strašidel (1961) od Radovana Krátkého ...

Černá slepička z roku 1829 od strýce Alexeje Tolstého a skvostné ilustrace

Marina Richterová ilustrovala pro Albatros pohádkový příběh ruského romantika. Antonij Pogorelskij vyšel naposledy v češtině...

Rafaelova škola – Tance nág

 Pátrání po prolomení tajemné kletby pokračuje v Tanci nág. Očekávaný druhý díl série Rafaelova škola od Renaty Štu...

Renata Štulcová dopsala první díl fantasy Rafaleovy školy

Marina je dvanáctiletá dívka, která žije jen s otcem a prarodiči, protože maminka před časem záhadně zmizela. Přála si vš...

Proč kouzelník nečaruje

Mohlo by se zdát, že kniha Proč kouzelník nečaruje je jen další z nepřeberné řady fantasy knížek o čarodějích a dracích...

Inspirující myšlenky...

Každý průměrně vzdělaný jedinec by pohrdavě odhodil knihu, která by vyprávěla totéž, co vyprávějí nejvýznamnější filmy. Přitom tentýž jedinec klidně přijímá i ty nejotřelejší šablony, jakmile se pohodlně usadí v tmavém sále kina, jsa omámen světlem a pohybem, jež na něho působí až hypnoticky, jsa uchvácen přitažlivostí lidských tváří a rychlou změnou prostředí.
Luis Buñuel