samkova klara

Stále si myslíme, že islám je náboženství, a tak pro něj uznáváme svobodu náboženského vyznání. Islám ale NENÍ primárně náboženství. Je to ideologie, které jde o uchopení moci. A historie našeho světa je plná těchto důkazů.


Islám je neporovnatelně nebezpečnější než nacismus, fašismus a komunismus, protože jde do daleko větší hloubky, píše ve své knize Proč islám nesmí do Česka JUdr. Klára Samková a pokračuje:
"Navíc má ještě jednu část, zcela neuvěřitelnou. Ani jedna z těchto totalitních ideologií neměla za úkol zničit a ještě o jeden stupeň ponížit ženu. Všechny tyto ideologie ženy používaly, ale všechny byly v podstatě emancipační. Na rozdíl od islámu, který jde opačným směrem, a který nejenže vrací ženy do minulých staletí, on je vrací do minulých tisíciletí. Do postavení, které není s ničím srovnatelné. Během existence kulturního člověka ženy nikdy nebyly tak zadupány, poníženy, ohroženy na svých elementárních právech,ba na životě, jako pod vládou islámu. To je přece neoddiskutovatelné"...

proc islam nesmi do ceska samkova

V knize Proč islám nesmí do Česka s neselhávající logikou i vtipem popisuje, jak se z "multikulti" právničky, známé zejména díky aktivitám na obranu romské minority, stala radikální odpůrkyně imigrace muslimů. A proč považuje muslimskou ideologii za největší nebezpečí pro evropskou civilizaci.

Ukázky z knihy:

"Jestliže dnes někdo říká, že není možné, aby islám v Evropě jako vládnoucí ideologie zvítězil, nezbývá mi, než připomenout, že lidstvo už něco podobného zažilo. Jako třiadvacetiletá jsem zakončila svoje studia na komunistické Právnické fakultě Univerzity Karlovy diplomovou prací na téma „Přechod k fašistické formě vlády v Německu 1933-1935“. Snažila jsem se tehdy ve své práci přijít na to, kdy došlo k bodu zlomu, kdy Německo už bylo nacistické a kdy se tomu ještě dalo zabránit. Došla jsem k závěru, že tento bod nelze určit. Šlo o pomalé, pozvolné prorůstání nacistické ideologie běžným životem, až najednou se jednotlivé ostrůvky slily v obrovské hnědo, které zaplavilo celé Německo."

"To, že zákon platí pro každého, že spravedlnost je nedělitelným veřejným statkem, jinak přestává fungovat, je fakt. V Evropě ale právě „slunka“ nastolila situaci, že zákony pro někoho neplatí. Platí to o ženské obřízce, o pohlavním styku s nezletilými, o mnohoženství, obecně o postoji islámu k ženám a jeho naprosté netolerantnosti k jiným náboženstvím. Korunou tohoto dvojího právního standardu, nastoleného „slunky“ je celé to „migrantské tažení“, které je kompletně protizákonné. Nejstrašnější na tom je, že tuto protizákonnost nastolil samotný zákonodárce – evropské státy a Evropská unie, a to v takovém měřítku, že došlo k úplnému totálnímu popření vlastních zákonů! Tím, že „slunka“ začala muslimům udělovat výjimku z právního řádu, způsobila stále se rozšiřující erozi celého právního řádu, kterou bude nutno nesmírně tvrdě zastavit."


Inspirující myšlenky...

Jde o klasickou třídní válku. Elity se snaží zvětšit svoji moc. Vlády ztrácejí kontrolu nad ekonomikou, sociální stát se rozpadá. I list The Wall Street Journal před časem přiznal, že ať už je u moci kdokoli, liberálové, komunisté nebo fašisté, hlavní rozhodnutí dělají banky, ratingové agentury a byrokraté, nikoli lidé. Dnešní vládní ideologie je takto směsí „dravého pragmatismu a upovídaného moralizování. Pragmatici jednají, moralisti mluví, ale vzájemně se doplňují: nemorální realita se přikrašluje větami o lásce a slušnosti. Moc se skryla. V tom je její současná síla. Před oči se nám staví Trh jako přírodní zákon, jako neosobní hra odosobněných tržních sil. Politické strany, stejně jako občané samotní se mají sklonit před „vyšším řádem“, který tyto síly nastolují. Zákony trhu ale přestávají okamžitě platit, když jde o zájem superkapitálu. Zisky jsou posvátným soukromým majetkem. Všechny státy a jejich politické reprezentace jsou povinny udělat maximum pro to, aby rostly co nejvíce. Ztráty, vznikající ze vzájemné rvačky o zisk je ovšem nutno v zájmu prospěchu všech hradit z daní běžných lidí. Za anonymitou trhu a neosobním působením tržních sil takto probleskuje zcela osobní zájem lumpenburžoazie. Proto všechno žijeme v pseudodemokracii. Proto jsme ztratili nejen druhého, ale i sebe sama. Liberální diskurs svou legitimitu do značné míry získal právě tím, že vybízí k co největší pluralitě, která je, jak se ukázalo, pluralitou bezmocných. Skutečná demokracie je metafyzická. Skutečnou demokracií je jen ta, v níž bude zrušena jakákoliv vláda člověka nad člověkem. V níž tedy bude zrušena moc jako privilegium nemnohých, a to nejen moc politická, ale především moc ekonomická.
Milan Valach, pedagog a publicista, zakladatel Hnutí za přímou demokracii